Si aici, ai PERFECTA dreptate ;)

Nu mai vorbesc de softurile pentru telefoane >:

Codruta

From: Gushterul LAIR

[...]

Si asta nu inseamna ca sunt de acord cu ce fac ei. De exemplu nu sunt de acord
cu oprirea suportului pentru software-ul pe care il vinzi. Adica daca eu am dat
bani pe un Windows 95, ma astept ca atunci cand cineva gaseste un bug in el in
2011, MS sa il fixeze, nu sa se spuna ca nu mai ofera suport pentru el. Stiu...
este in termenii de utilizare... dar nu este corect:)

Deasemenea am patit-o sa am licenta pentru Windows XP intr-o limba, dar sa nu
il pot instala in engleza si mi s-a spus sec daca nu iti convine sa fii
sanatos, ai fost de acord cu termenii de utilizare (care daca ne mai amintim
bine uneori erau in cutie si scria ca daca ai deschis cutia ai fost de acord cu
ei:)))

[...]

Pe scurt, trebuie sa stii ce si unde si cum sa folosesti. Nu sa zici ca unul
este mai prost ca celalalt cand vorbesti in termeni generali. Deasemenea faptul
ca o aplicatie este proasta si crapa sistemul de operare, nu inseamna ca
sistemul este prost. Lucru pe care doar 0.001% din populatie il stie:)

___
www.ursuletiisuparati.ro
Asociatia ARIN, Braila 810271
Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui