Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca asta este America. In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar comercialele sunt de 10 minute. Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca nu m-am uitat niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de 50 de minute. Se dau si aici pe PBS. Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si facut de BBC ! dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate la auzul numelui BBC. Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna dezamagindu--te, ca sa nu mai balesti dupa America, Stai acolo pe Dealul Popoului ca stai bine! Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute TSA-ul in fund? Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu spera sa ti-o traga atunci cand ajungi aici pe v'un aeroport american.
Dan G