Oricine stie ca DSK este un  bun informator. Pentru unii. Penrtu
ceilalti este un dezinformator. Aici ce face?   Dupa ce s-a dat la
"jidani"  si "jidanii" din PSD, acum a coitit-o. Si nici nu a spus ce
casa  la munte ofera!

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <arininfo@...> wrote:

> "Nu exista nicio imagine/videoclip cu id-ul specificat "

> Codruta
>

>   From: Arhitectura

http://www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8744380-memorialul-victimelor-\
holocaustului.htm

>   Daca nu vedeti nimic, daca s-a cenzurat, este pentru e vorba de
holocaust, adica de EVREI !
>   Sau la PSD s-au hotarat sa-i rada pe evrei daca ..... e barbierit si
Basescu ?
>   Banuiesc  ca nici nu ar fi o mare tragedie, ca pe langa cei vreo 6
Milioane de morti acum 70 de ani, sa mai radem si ultimii 4-5.000 de
evrei din Romania.
>   Chiar ar merita, pentru inca 15 ani de guvernare, sa-l impinga pe
Gionica inainte (inaintea plutonului de executie) in chestia asta, ca sa
revina Iliescu pt. 2 mandate
>   si apoi Nastase sa ajunga secretar general pe viata !
>
>   Eu poate sunt nebun si fabulez, dar aia de la hotnews, se pare ca
vor musai sa-ne puna JOINTUL in cap !
>   Ca tot ce ne mai lipsea ........ este un boicot evreiesc.
>

>   Cu stima,
>   Dicu-Sava Cristian
>   www.dsclex.ro
>   http://arid.wordpress.com