De ce, Cernea e roman ? :)))

  From: Petru K
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, June 03, 2011 2:10 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Cum este sa stai sub bombardamentele NATO si de ce
Romania greseste grav in privinta Kosovo

  Hotariti-va: cine nu va place mai mult si mai tare, americanii sau Remus
Cernea? :D

  Cu respect,

  Peter

  2011/5/29 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

    Bravo Mosule,

    Uitasem ca te-a bombardat NATO !
    Cate bombe ziceai ca ai incasat ?
    Ca sa intelegem si noi de ce te dai cu musulmanii.

    Si sa fim bine intelesi, daca iti inchipui ca atitudinea adecvata este sa
fi atat de bine aplecat, incat sa-ti plezneasca turul pantalonilor, nu ai
nimerit tara.
    Incearca mai la sud, mult mai la sud.
    Dar constient fiind eu, ca bombele alea ti-au lasat urme adanci pe
circonvolutiuni, iti amitesc mai Mosule, ca minunea aia care se cheama Kosovo
NU este recunoscuta de ONU !!!
    Si nici nu o sa fie !
    Inteleg ca te mananca in tur de ceva razbel, ca sa te dai si tu "erou
nationale", dar n-ai sa vezi in Balcani 60 de ani de razboi, ca in Orientul
Mijlociu !