Dragul meu,

Decat vierme in fata "soimilor" astia, mai bine ingrasamant de flori !
Daca tu vrei sa traiesti pana la 100 de ani, spunand bancuri pe soptite, cu apa
curgand la baie, ca sa nu te afle "organili", este optiunea ta !
Mie, 38 de ani de comunism si "taci maica ca te aud astia", mi-a ajuns !

ORDINE in Romania, nu se mai poate face decat cu plutonul de EXECUTIE !
Daca nu esti de acord, te poti muta oricand la Miercurea-Ciuc, unde anunturile
in Hipermarket se fac DOAR in MAGHIARA !
Deocamdata, ...
Sa vedem cum o sa guite, cand o sa dea din nou armia romana peste ei pana la
Pesta, ca nu le-a ajuns ca am fost de 2 ori pana acolo.
Si sa vedem ce-o sa faca toti libanezii, sirienii, turcii, evreii si chinezii,
care s-au umflat ca porcii, fara sa plateasca nici macar TVA-ul.

Vine si vremea socotelilor si a tepelor insirate pe b-dul Magheru, pt. ca
Istoria se repeta, nea Uplink.
La cati au invatat de la noi ce mascare a fost in 1989, n-o sa mai vada
emanatii revolutie, decat din fata tevii de pusca !

Tu poti sa dormi in continuare la Londra. :)))

Cu stima,
Dicu-Sava Criastian