Codruta

  From: dan G

  Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
  Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , macar
v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
  Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele,
cumva?
  Dan G