Prostimea, ca arhitecturica si dcct sunt in idea de " Capu' lu' Motoc vrem!" Nici nu vor, nici nu sunt in stare sa propuna vreo solutie sau sa faca ceva constructiv. Stii cum latra cainii la luna, sau la tot ce trece pe ulita? Prostu' de arhitecturica mai si pretinde ca are "principii" ca si cum stie ce este aia.
Dan G