Are si roza mindria  ei! Nici o sansa la Iliescu. Nu  il ACCEPTa!
DC? T

Dubito  ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Bravo Mosule,
>
> Inteleg ca matale speri sa renunte Ponta la macar un loc de deputat,
ca sa-ti poti vantura codita sau pleata prin parlament.
> O fi, n-o fi, ..... eu cred ca mai ai de asteptat vro' 20 de ani, la
cati pupincuristi vantura partidele alea de se aliara acum :)))
> La cate bataturi au aia pe buze nu cred ca mai ai loc si matale.
> Dar poate incerci la mosu Iliescu.
> Mai devreme sau mai tarziu, il loveste si pe el chestia cu roza si
poate atunci ai ceva sanse sa prinda drag de tine. :)

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

Victor Ponta catre o colaborare a formatiunii noastre politice cu
Uniunea Social Liberala

http://remuscernea.ro/2011/06/miscarea-verzilor-saluta-deschiderea-domnu\
lui-victor-ponta-catre-o-colaborare-a-formatiunii-noastre-politice-cu-un\
iunea-social-liberala/

>   Mişcarea Verzilor salută deschiderea domnului Victor Ponta
>
>   către o colaborare a formaţiunii noastre politice
>
>   cu Uniunea Social Liberală
>

>   Mişcarea Verzilor salută declaraţia domnului Victor
Ponta făcută ieri, 8 iunie, într-un interviu pentru
Realitatea.net în care a declarat că şi-ar dori ca USL
să aibă şi o componentă ecologistă. “Eu
sunt foarte influenţat de toţi cei care se luptă în
perioada aceasta pentru a ne educa să ne respectăm mediul,
să fim mai toleranţi şi o fac din convingere (…)
Şi de aceea mă bazez foarte mult şi îmi place foarte
mult, de exemplu de Remus Cernea, de Dragoş Bucurenci, de cei care
au curajul şi se bat pentru ideile lor. Şi mi-aş dori ca
alături de PSD, PNL şi PC, în USL să fie şi un
partid cu adevărat ecologist. Să vină ei cu ceea ce eu nu
reuşesc să fac!”

>   În condiţiile dramatice traversate astăzi de
România şi dominate de incompetenţa şi
iresponsabilitatea actualei puteri, Mişcarea Verzilor face efortul
de a coopta cât mai multe persoane de bună factură care
doresc să se implice într-o schimbare de substanţă în
politica din ţara noastră.

>   Mişcarea Verzilor este un partid în plină
construcţie şi creştere, cu o viziune centrată pe
valorile Verzilor Europeni, cu un public simpatizant tânăr
şi din ce în ce mai numeros. Ne exprimăm disponibilitatea
de a participa la o alianţă care să reprezinte o
alternativă democratică la actuala putere care a adus şi
menţine România într-o fundătură lipsită de
perspective şi care a transformat arbitrariul şi abuzul în
regulă a deciziei politice. Introducerea temelor verzi printre
priorităţi ar fi un important pas înainte pentru politica din
România şi o racordare a ţării noastre la abordările
politice specifice unei mari părţi din Uniunea Europeană,
unde verzii sunt reprezentaţi politic. Un posibil parteneriat al
Mişcării Verzilor cu PNL, PC şi PSD, în cadrul USL,
ar reprezenta un front comun împotriva unui guvern şi a unui
preşedinte care au subminat puternic democraţia şi au
pulverizat solidaritatea socială necesară unei ieşiri
sustenabile din criza actuală.

>   Printr-o apropiere şi compatibilizare a programelor şi
politicilor publice vizate de alianţă, Mişcarea Verzilor
îşi poate aduce contribuţia, cu accentele specifice,
într-o serie de teme precum protecţia mediului, apărarea
drepturilor fundamentale, educaţia, cercetarea
ştiinţifică, agricultura şi funcţionarea
democratică a instituţiilor. Un astfel de moment de apropiere a
fost celebrarea zilei de 1 Mai verde alături de preşedintele
PSD Victor Ponta, la Târgu Jiu. Considerăm absolut
necesară coagularea acelor forţe democratice în
măsură să dea o şansă veritabilă, printr-o
guvernare matură şi responsabilă, prosperităţii
şi democraţiei în România.

>   Co-preşedinţii Mişcării Verzilor, Claudiu
Crăciun şi Remus Cernea, vor da curs invitaţiei de a
participa sâmbătă, 11 iunie, la lansarea programului
alianţei USL privind administraţia locală care se va
desfăşura la Sala Palatului.

http://remuscernea.ro/2011/06/miscarea-verzilor-saluta-deschiderea-domnu\
lui-victor-ponta-catre-o-colaborare-a-formatiunii-noastre-politice-cu-un\
iunea-social-liberala/

>   Contact:
>
>   Mișcarea Verzilor
>
>   http://www.miscareaverzilor.eu/