Referitor la conf.dr.ing.killer-ul Ovidiu Ionescu am primit deja observatii la
mesajul pe care l-am dat. Cica nu e suficient "seralist si serelist" ci si
"sereist". Avand in vedere densitatea de politicieni, afaceristi, procurori,
judecatori, militari, politisti, masoni, mafioti si reprezentanti ai altor
faune
asa-zis potente care se revendica in varful (vanatoresc al) lantului trofic,
n-ar fi deloc de mirare ca observatia 'criticului din umbra' sa fie corecta.

Dealtfel am si avut oarece conversatii pe tema aceasta cu niste baieti cu 'ochi
albastri' si le-am exprimat nedumerirea si chiar dispretul in eventualitatea ca
ar adaposti si cultiva ipochimeni colaborationisti de o astfel de
pauperitate intelectuala. Care numai cinste nu le fac! Pentru ca si atunci cand
urmaresti informativ sau torni pe cineva, nu poti sa o faci cu sfidari
impertinente la regulile elementare gramaticale, care debordeaza din gura&mana
ovidiuionescului. Altminteri te compromiti. Am primit insa o replica de
kinograma: "Nu limba conteaza atata vreme cat dosul se declara multumit de
prestatie". Buna, nu?

cg

PS: mi-a placut insa expresia "preferatul lui Cristi". El a declarat deja (in
NG-ul altui Cristi, Lascu) ca preferata lui e totusi capra neagra. Cred ca
trebuie sa ma pun cu jupanul de acord asupra preferintelor, pentru ca o vorba
din batrani spune ca "dragoste cu sila nu se face face". Din fericire,
regula asta nu se aplica in cazul zoofililor ...