From: dan G
Sent: Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

Da, sunt de acord, si de aceea am si observat ca primul comentariu al lui dcct
a fost la mishto, sa "precizeze" valoare datoriei, ca si cum asta este
important.
Trebuie sa recunosc , nu mai am asteptari desarte ca o sa gasesc inteligenta si
seriozitate pe Internet.
FMI -ul nu pune chiar mana in gat, in niste sute de ani au invatat sa stoarca
cu socoteala ca sa obtina ceva, pentru ca daca storc prea tare, nu mai capata
nimic.

Raspunde prin e-mail lui