From: dan G
Sent: Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

Motivul pentru care am mentionat Brazilia este pentru ca a fost unul din
primele state care a avut probleme serioase cu datoria externa si care au
trecut prin regim de austeritate, tulburari politice si civile, neplata
datoriilor, iertarea datoriilor, etc. Am metionat-o pentru ca a reusit sa iasa
la lumina si daca te intrebi care este sansa romanilor, este un caz util de
studiat. Dupa cate stiu eu, Romania este mai aproape de Brazilia decat de
Grecia ca situatie. Ca si Brazilia, Romania are bogatii naturale.

Raspunde prin e-mail lui