Trebuie sa marturisesc ca sunt cam pornit si partinitor, dat fiind ca am fost martor si participant la constructia si reconstructia tarii in anii 50- 80 si acum vad distrugerea si bataia de joc totala.
Dar, deh, asta este istoria!
Dan G
On 6/19/2011 5:55 AM, M Cristian Ioan wrote:

Sigur ca a existat chiar mai mult decat “oarecare traditie de munca si tehnologie “
insa asta era in 1990, acum nu mia exista
industria strian tocmai ca a fost ALUNGATA sistematic si definitiv prin mineriada din 1990: asta a fost scopul lui Ilici, pe care si l-a atins in proportie de 100%, nu sa trimita cateva zeci dintre noi la Straulesti II, ci sa alunge definitiv pe investitorii seriosi care ar fi vrut sa vina in Romania ca sa faca PRODUCTIE aici! firme ca Noki sau Dacia-Renault se descurca foarte bine, insa reprezinta doar o picatura veniturile generate de “capsunari”erau considerabile, dar au scazut drastic in ultimul timp, de abia isi pot intretine familiile, nu se pot plati datoriile din asta
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!
Vorbind teoretic pentru ca practic nu a crede ca este posibil, un conducator patriot ar trebui sa incerce sa reconstruiasca tara, pentru ca prea a fost ruinat totul. Unul din lucrurile probabil inca ramase de pe vremea lui Ceausescu, presupun ca este o oarecare traditie de munca si tehnologie care ar trebui folosita si stimulata, si printr-o politica favorabila de taxe si impozite sa fie atrasa industria straina. De asemenea , am inteles ca un venit mare il aduce "capsunaritul " in strainatate care tot asa ar trebui stimulat si taxat cat mai putin pentru a veni banii in tara si din ei sa se plateasca datoriile.

Raspunde prin e-mail lui