Hotariti-va: urina sau  saliva? Borat sau  coborat?

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Domnu inginer,
>
> La cat de tare ati salivat cand scriati toate mascarile de mai jos, eu
am certitudinea ca l-ati primit cu bratele deschise, pe dl. Cernea, in
PSD.
> Inteleg ca la initiativa piticului Titulescu, care v-a dat si
indicatiile corespunzatoare.

> Nu va mai lipseste decat Szent István si precis dumneavoastra o sa
ajungeti sa strigati ... sa facem in cerc !
> (in Tinutul Secuiesc)
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

moment de luciditate, dar va trece repede.

>   Inca ceva. Si dvs. aveti toate aceste atribute ale frumusetii:
pedelist, latrau, pupincurist, lingau, cacadelist?
>   Ramolit, ramolit dar chiar asa?
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Se apropie infarctul !
>   > Rog colegii sa-l supravegheze pe subiect, pentru a nu asista la un
deces in direct.
>   >
>   > Din pacate eu fiind moderat, acest mesaj o sa ajunga in mod cert
> [...]
Montana de pecinginea portocalie care vrea sa jefuiasca si distruga
tara.
>   >
>   > Metoda de schimbare permanenta a subiectului pentru a nu se sti
despre ce se discuta, este tot una specifica jegurilor portocalii,
indiferent pe unde apar.
>   >
>   > Esti prea mincinos, prea ordinar, poate chiar extra ordinar, ca sa
mai discut despre nimicurile tale jegoase si ma obligi sa iau emetiral
ca sa imi curm greata.
>   >
>   > Adu poze cu mormintele celor de la Straulesti, adu informatii
credibile (BNR) despre datoria externa.
>   > Daca nu discuta cu ceit de teapa ta, eu te las in RM sau PM cum
iti place. Eu pentru tine prefer PM.
>   >
>   >
>   >