Am asteptat pozele de la Straulesti si ... nimic.
Ceea ce nu mi se pare surprinzator absolut de loc, daca ma uit cine a promis.
"Cineva" e totusi doar nimeni!

Si apropo de mortii din 13-15 iunie 1990.
In acea perioada au murit 6 oameni: 4 impuscati, unul injunghiat, unul de inima.
Evident ca cei patru au fos impuscati de mineri cu lampasele sau bitele.
Cel injunghiat si cel mort de inima, se pare ca nu au avut legatura cu
intimplarile acelor zile murind departe de scenele violente.
Si inca ceva. Impuscatii au fost impuscati inainte de venirea minerilor, un pic
cam aproape de locatiile atacate cu sticle incendiare.

Probabil ca minerii aveau prealabil!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom