From: dan-calin
Sent: Sunday, July 03, 2011 3:22 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: "verdele"nu este chiar asa de verde

Tot ce se foloseste la producerea de energie verde este mai putin poluant
sau cu mai putin impact asupra mediului.
Energia hidro este regenerabila si verde la productie, dar nu este verde la
construire. De aceea in ultimii 20 de ani nu s-au mai construit
hidrocentrale mari si foarte mari.
Energia solara insa este extrem de verde pentru ca nu produce nici un gram
de codoi.
Asa ca este o timpenie sa spui ca energia verde nu este verde sau ca nu este
gratuita la productie!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom