Asta doar in capul linjinierilor transformati in birocrati, la primaria din
Scapatii prin Glod.
Incepe de la extragerea minereurilor pana la panoul finit, calculeaza consumul
de energie si echivalentul in poluare si apoi vezi ce durata de viata are un
panou si cata energie produce pe durata lui de viata.
S-ar putea sa nu mai fie asa "verde".
Dar .... cea mai interesanta chestie este PRETUL.
Adica sa fim bine intelesi, nu ne doare de poluare sau de energii verzi, cat de
DEPENDENTA de "stat" a cetateanului.
Pai daca macar juma din populatia Romaniei isi pune fotovoltaice pe acoperis
.... ce mei fac baietii destepti ?
Iar daca domn prim-ministru X-ulescu zice ca e criza si trebuie sa exportam tot
curentul,
cum iti inchipui matale ca vor avea voie toti pulifricii sa vada in continuare
stirile de la "CNN", doar pentru ca au panouri fotovoltaice ?
Ia pune matale macar ceva panou solar de apa calda si cand de la 800, ti se
prabuseste la 20 lei consumul de gaze, sa vezi cum te roaga "cititorul" sa se
spele si el nitel pe maini (cu apa calda).
Ca saptamana urmatoare, mintenas vine echipa in control, ca furi gaze !!!

Bagati la cap, energie verde inseamna INDEPENDENTA NATIONALA si INDIVIDUALA !
Daca ati uitat, va aduca aminte ca traim in Epoca Globalizarii, cand ce
platesti curent sau gaze in Romania, intra in cont la "unul" in America !