Dupa ce va "fierb" bine pe  dvs. si va "storc", voi avea si zeama de
varza si promit ca voi turna "pe  conexiune" doua cani    Si totusi sa
revenim la  subiect.  Cind dati vila  sa imi pun eolienele pe ea? Si
niste  panouri?
   DC? T

Dubito ergo  cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Saracu RDS, a dar si el in balba de atate mascari bagate/indesate "pe
conexiune".
> Dupa ce va reveniti, faceti-va si cu el pomana.
> Omeniti-l cu 1-2 cani de zeama de varsa sa se trezeasca SI el.
>

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com
>
> PS
> Ati obtinut baremul de mesaje pe luna asta ca sa va luati alocatia ?

Raspunde prin e-mail lui