  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 08, 2011 8:32 PM
  Subject: [protest-ro] Re: eroare plus delete

  Dupa ce va "fierb" bine pe dvs. si va "storc", voi avea si zeama de varza si
promit ca voi turna "pe conexiune" doua cani

  Si totusi sa revenim la subiect.
  Cind dati vila sa imi pun eolienele pe ea? Si niste panouri?

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Saracu RDS, a dar si el in balba de atate mascari bagate/indesate "pe
conexiune".
  > Dupa ce va reveniti, faceti-va si cu el pomana.
  > Omeniti-l cu 1-2 cani de zeama de varsa sa se trezeasca SI el.
  >

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com
  >
  > PS
  > Ati obtinut baremul de mesaje pe luna asta ca sa va luati alocatia ?

Raspunde prin e-mail lui