From: dan G
Sent: Thursday, July 07, 2011 10:39 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] revolutia consumerismului

Nu prea stiam multe despre Radu Voinea, dar am aflat despre el in contextul uei
cuvantari frumoase pe care a tinut-o la moartea lui taica-meu in 2006.
(Taica-meu a fost rector la Constructii si a fost intr-un fel coleg cu Voinea
care era rector la Politehnica.)
Da, aici primesc pungi cu inscriptia "mobile pentru soldati" pun mobilele vechi
in ele si le pun la posta.
Pe aici se arunca computere si electronica in stil mare, incredibil. Ti se rupe
inima cand te gandesti cat au costat, dar realizezi ca nimeni nu le va mai
folosi, asa ca gata!
Am dat toate, printers hp, plotters hp, computers hp. Pur si simplu nu mai este
loc sa le depozitezi. Apropos de frigidere, am inca un GE de 27 cu ft din 1987
care inca merge bine. Interesant ca daca vreau sa iau unul similar, cam tot
atata ma costa cat era in 1987. Aici, bineinteles, factorul care conteaza este
valoarea de intrebuintare. Este cam la fel cu

Raspunde prin e-mail lui