From: dan G
Sent: Thursday, July 07, 2011 10:25 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] HP era SF

Osciloscoapele peste 100 MHz erau sub restrictie de embargou. cele sub 100MHz
erau ok
De fapt si aparatura mai sofisticata era accesibila insa trebuia mai multa
justificare, mai multe explicatii ca nu este folosita in scopuri militare.
In general, toate restrictiile astea erau pentru "gloatele proaste" Cine stia
ce vrea, gasea si lua orice avea chef.
Stai asa! Tu ai lucrat la FEPER? Sau te-ai dus acolo doar pentru reparatie? Am
participat la evolutia FEPER ului de cand era la stagiul de groapa de fundatie,
pana la finalizarea constructiei si intrarea in fabricatie a primelor produse
care au fost un perforator de banda si un cititor optic de banda de hartie.
Hahaha! Ce vremuri! ate amintiri! Incep sa ma simt batran!
Aparatyura ruggedized" era rezistenta dar nici chiar asa de rezistenta, nu era
chiar la nivelul de "black box" de avion (care era de fapt portocalie!)
Da, am prins si eu v-o cateva ierni la FEPER, primele doua fiind in baracile de
langa viitoarea intreprindere.

Raspunde prin e-mail lui