Da, adevarat, este o chesti de "valoare de intrebuintare" care devine zero.
Toate computerele si perifericele pe care "le-am aruncast erau in perfecta stare de functionare. Nu le-am aruncat la gunoi propriu zis ci ci le-am incarcat si le-am dus la un depozit care colecta chestiile astea vechi pentru reciclare.

On 7/9/2011 11:02 AM, M Cristian Ioan wrote:

prin 1992-94 cei care se intorceau din calatoriile in Occident ne spuneau cum gasetsi aruncate pe strada, asteptand sa vina Salubritatea sa le ridice, televizoare si calculatoare evident reparabile, si care erau cu cel putin un deceniu inaintea celor de care dispuneam noi pe atunci
ni se parea greu de crezut
dar acum a ajuns in fine si ;a noi exact asa, diversiteatea imenssa de modele, uzura morala foarte rapida si constructia prin montare pe suprafata fac sa arunci la gunoi echipamente electrocasnice sau lectronice inca viabile si care chiar prin 2000 ar fi fost de invidiat!
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Thursday, July 07, 2011 10:39 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] revolutia consumerismului

Nu prea stiam multe despre Radu Voinea, dar am aflat despre el in contextul uei cuvantari frumoase pe care a tinut-o la moartea lui taica-meu in 2006. (Taica-meu a fost rector la Constructii si a fost intr-un fel coleg cu Voinea care era rector la Politehnica.) Da, aici primesc pungi cu inscriptia "mobile pentru soldati" pun mobilele vechi in ele si le pun la posta. Pe aici se arunca computere si electronica in stil mare, incredibil. Ti se rupe inima cand te gandesti cat au costat, dar realizezi ca nimeni nu le va mai folosi, asa ca gata! Am dat toate, printers hp, plotters hp, computers hp. Pur si simplu nu mai este loc sa le depozitezi. Apropos de frigidere, am inca un GE de 27 cu ft din 1987 care inca merge bine. Interesant ca daca vreau sa iau unul similar, cam tot atata ma costa cat era in 1987. Aici, bineinteles, factorul care conteaza este valoarea de intrebuintare. Este cam la fel cu

Raspunde prin e-mail lui