From: dan G <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Mon, July 11, 2011 3:12:06 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: panorui pe blocuri

Sa inteleg ca s-a terminat  cu igrasia in Romania, nea semidoctu'?     (care le
stie PERFECT PE TOATE!)
Cum de faceau igrasie zidurile de caramida, nea semidoctu (care le     stie
PERFECT PE TOATE!)
Da, inteleg acuma de ce vrei sa iti proiecteze arhitecturasu' un     cotet sau
cocina, alea nu fac igrasie!
Dan G

Raspunde prin e-mail lui