Ian' te uita! Uraniul din Romania e pe terminate (mai tine maximum 5 ani), daca
dorim centrale nucleare nu ne-a intrebat nimeni, Unitatea 1 de la Cernavoda mai
are putin si isi termina durata de viata si - cân' colo'...! uite la ce le
cloceste mintea luminatilor din Guvern, ca ar trebui sa "investeasca"!!!

Trecand peste prostiile din articol (cred ca astia de la Uraniu si-au gasit in
Ministerul Economiei chiar niste aerieni COMPLET, pe care sa-i abureasca cu
"gestionarea eficienta a sterilului, prin rambleere" samd.) - UNDE anume in UE
mai exista centrale CANDU, de ne repezim sa "investim" in tipul de combustibil
potrivit pentru ele?!!!

http://www.bzb.ro/index.php?page_name=stire_detalii&id_stire=65023

Parerea mea: daca se aproba "investitia" este EXCLUSIV pentru ca, din cauza ca
se baga mereu la inaintare "strict secret"-ul, nimeni nu poate urmari unde se
scurg cisternele de carburant (vezi asa-zisa "ecologizare" de la Baita) - si
cate materiale se pot fura de la constructii - nu mai vorbesc de
"comisioane"!!!

Da' chiar asa! importuri noi ne mai trebuiau?

Codruta

---
In loc sa dati la Stat 2% din impozitul Dvs., de ce nu i-ati redirectiona
pentru salvarea padurilor?
Detalii cont: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui