Iata mesajul dvs., acesta este nivelul dvs. intelectual. Acum ar trebui
sa scriu despre  boiler, telefon, batbierit, fisa de 5, in sula, samd.
Sint plictisit de  prostia dvs., de imbecilitatile dvs. , de idioteniile
dvs. ,  de cretinismele dvs. Mi+e lehamite si greata de  prostia dvs.,
de imbecilitatile dvs. , de idioteniile dvs. , de cretinismele dvs. .
Nemarginita dvs. prostie, lipsa absoluta a culturii tehnice, va obliga
ca  de fiecare data cind se discuta despre ceva legat de fizica, chimie,
mateamatica, biologie, adica stiintele de baza, dvs. sa o luati pe
aratura.  Pentru ca nici macar wiki nu va ajuta. NU intelegeti, sinteti
depasit! Neghiobia (o insulta!?) dvs. nu va  permite sa spuneti ceva
concret despre  tehnica, despre procesele fizice implicate in aceste
procese, asa ca aberati de  zor. "Artimetica" dvs. este jalnica,
comportarea patetica si penibila.   Dvs. nu puteti trece de nivelul
intelectual al prescolarului, iar asta are  o definitie clara:
imbecilitate. Uneori insa dati dovada de o lipsa totala de inteligenta
si asta este  definita ca idiotenie.  Este posibil sa fi avut in
copilarie probleme cu tiroida, frecventa in zona  Vaslui,  care sa nu va
fi permis o dezvoltare suficienta a creierului. Boala se  numeste
cretinism.   Asadar incerc sa revin la discutiile initiale.   Puteti
explica tehnic despre punctul de roua, respiratia peretilor,  umiditate
relativa si absoluta, transfer de caldura, samd sau va rezumati la a fi
idiot si/sau  imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!   Aveti un alt
calcul pentru panourile fotovoltaice, cit costa si in cit timp  se
amortizeaza o asemenea investitie? Sau va rezumati la a fi idiot si/sau
imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!   Aveti o alta intelegere a
legilor 139/2010 si 220/2008, sa discutam pe  articole daca aveti minima
capacitate de a le citi si intelege chiar si cu  greu.   Repet inca o
data, pleonasm necesar pentru dvs. care prindeti foarte greu  si uitati
extrem de repede,  scrieti despre subiect si apoi intindeti-va balele
cit vreti. Incercati sa nu pierdeti subiectul. Sau va rezumati la a fi
idiot si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!   Astept ceva
concret, nu doar aberatiile dvs. curente si permanente.Sau va rezumati
la a fi idiot si/sau imbecil si/sau chiar cretin. Conform DEX!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Hai domnu linjinier,
>
> Elimina numezeala din casa ca sa-ti cantam prohodu cat mai repede.
:))))
> Semi-doctule, la 20% umiditate te sufoci si ai care au oarece probleme
respiratorii pot sa dea coltul.
> Cand te scoli, in dormitorul ala de la cort al matale, exista 90%
umiditate doar din respiratia a 2 persoane.

> Meri si dormi in staul ca atat e de tine.
>
> Cu stima,
> Dicu_Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

caramida sau betonul ar umede si ar lasa ploaia, sau ceata sa intre in
casa.
>   Asa este. Izolarea se face pentru a evita punctul de roua, iar
umezeala se elimina prin sistemul de ventilatie de preferat cu
schimbator de caldura.

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Gushterul LAIR gushteru@ wrote:
>   >
>   > Cu alte cuvinte se incalzeste casa si se izoleaza peretii cat sa
nu ajunga
>   > punctul de roua inauntru.
>   > Iar pentru a aerisi, tot sistemul de ventilatie este seful,
> [...]
STRUCTURA
> [...]
>   > intelegeti de ce la idiotii utili apare si condensul si mucegaiul
in bucatarie.
>   >
>   > Si iar, doar sub-linjinierii pedeserizati si-au pus termopane de
plastic, fara
>   > canale de aerisire prin convectie si si-au astupat grila de
aerisire de
>   > 10x10 din bucatarie, ca sa nu ii traga curentul la alt partid.
>   > Una peste alta, incalziti-va casele si nu o sa aveti nici o treaba
cu mucegaiul
>   > sau condensul, chiar daca nu le aerisiti niciodata. :))))
inexistent!
>   > >> > >>
>   > >> >
>   > >> > >