Daca vreti un alt subiect,  atunci in loc de "Re:", scrieti mesajul dvs.
si gata. cum este cel cu criza  trimis de mine si care deschide un nou
topic. Daca vreti un alt subiect  dar ca raspuns la un mesaj anterior,
scrieti mesajul dvs. si cu copy&paste  inserati mesajul de la care ati
plecat.   Cind dati Reply la un mesaj  din grupurile Yahoo, in
interiorul mesajul este un identificator care il  ataseaza la un anume
topic.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan <cristioanm@...>
wrote:

> nu am intran nicodata pe Yahoo groups, eu primesc mesajle pe mail, in
clientul de mail!

> o sa icerc cu titlul la inceputul mesajului, si sa las SUBIECTUL
initial, desi nu mai este de actualitate

> dar CINE o sa schimbe subiectul, vor fi toate mesajele
re-re-re-re-reply la ce a fost acusi un an?

> Cr.

http://groups.yahoo.com/group/protest-ro/message/30858, veti vedea mai
jos, ca mesajele sint grupate pe "topic"-uri.
> Mesajele care strica logica sint mesajele dvs. Incercati pe "Prev
Topic" sa vedeti varza pe care o generati

> Linia aia cu "Re:" ajuta sa intelegi despre ce subiect este votba
INAINTE de a deschide tot mesajul.
> Sau pentru cei care primesc "digest"-ul zilnic le apare asa cum este
sub linie.

> Dupa cum vedeti mesajele dvs. in loc sa fie ordonate pe subiecte
pentru a fi citit in ordinea logica, ele sint in afara desi se refera la
acelasi subiect.
> Asadar aici este vorba de o constructie logica si rationala, pe care
dvs. o ignorati.
> Vreti un titlu personalizat: puneti-l in prima linie a mesajului!
>
> Sigur ar mai trebui scurtate mesajele, dar asta dep[inde daca vrei sa
lasi tot schimbul sau doar ultimele. Pentru ca de acolo se vede cum
evolueaza discutia, cu se iese in balarii si de ce! Cine se stie deja!

------------------------------------------------------------------------\
--------

against the world they're living in
> [...]
>     3.1.
>     multumesc! From: M Cristian Ioan
>     4.1.
>     sponsorii From: M Cristian Ioan
>     5.1.
>     obiectiile sunt valabile From: M Cristian Ioan
>     6.1.
>     subiectul trebuie sa fie SUbiectul mailului? From: M Cristian Ioan
>
>     6.1.
>     subiectul trebuie sa fie SUbiectul mailului?
>     Posted by: "M Cristian Ioan" cristioanm@...   cristioanm@...
>     Mon Jul 11, 2011 9:35 pm (PDT)
>

>     deci, chiar daca dau reply la subiectul n, noul subiect este n+1,
explica despre ce vorba in mailul curent, du de ce a fost vroba in cel
anterior

>     corelatia intre panorui si faptul ca nu ma duc acum la Straulesti
(pt poze, ati vrea Dvs. sa fie definitiv!) este ca E FOARTE CALD!

>     a zis ieri ca “vine vijelia” dar inuntru sunt tot
28oC

termica a blcourilor, finantata de Primarii, de ce sa o faca doar cu
izolatie pasiva, polistiren, si nu si cu solutii active, panorui
fotovoltaice sau capatoare solare".

>     Dar asta nu va scuteste de a pune pozele!

Raspunde prin e-mail lui