Da domnu inginer,

Nu am uitat de vizita mea in Valea Soarelui, unde nu creste nici un pom si trec
camioanele pe soseaua (135) din fata portii !
Basca balta aia puturoasa, de langa cele cateva prajini pe care le aveti acolo,
si in care se scurg toate zoaiele din zona.
Cu case ecologice sau nu, cineva trebuie sa fie complet dement sa-si faca casa
in plin camp botezat "vale", fara nici un deal in marginea vaii si printre
araturile oamenilor din zona.
Valea din valea soarelui. :)))

http://www.valeasoarelui.tk/ apasati pe "Contact".

Un "perete" verde nu formeaza nici o "perna de aer".
Aerul circula normal intre zid si panou, de jos in sus, diafara inauntru,
dinauntru inafara, de la stanga la dreapta, etc.
Daca v-ati fi uitat macar la poze cu atentie, precum copii de 6 ani, ati fi
observat ca nu exista nimic etans in continuitatea panourilor.
Nici sus, nici jos, nici stanga -dreapta.
Ce spuneti mai departe cu respiratia peretilor (zidurilor) + panourilor verzi
este o fabulatie schizofrenoida, cu care poate aburiti ceva rromi ca sa scapati
de terenul ala dintre Ivanesti si Sânisor !

Nu se elimina nici o umezeala din perete, singurul lucru care se intampla este
ca peretele este insolat mai putin si deci casa se incasleste mai putin.
Acelasi efect il obtineti daca intindeti o foaie de cort intre soare si casa.

Care este legatura dintre niste pereti de chirpici inflorit si polistiren ?

Mergeti si va tratati.
Nu din alt motiv, dar daca pana si d-na Nedelcu care ma "iubeste" la nebunie,
v-a spus de 2 ori ca ati luat-o pe aratura, inseamna ca boala e avansata rau.

Cu stima,
Dicu-Sava Ctristian