  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 12:22 PM
  Subject: [protest-ro] Re: vila lui dici

  Domnu dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  Ati terminat liceul? Proiectul sau si constructia?
  Sinteti in toate facultatile dvs.? Parca va bintuie grandomania (fudulia)!
  Aveti o fudulie intreaga sau mai multe in multe domenii? Intreb pentru ca
v-ati declarat bovis ce nu isi permite!

  Stiu totusi ca lucrul bun este lucrul manual.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Domnu inginer,
  >
  > Tine bine vila aia pe care ati gasit-o, ca la ce datori aveti, o sa va fie
foarte folositoare.
  > Eu, eu raman la ce am, ca sa ma pot bucura de reintalnirile cu colegii de
liceu. :)

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

pe ce sa se suie. Pentru ca se pare ca este un om potent!

http://www.realitatea.net/cea-mai-ieftina-casa-din-lume-720-de-dolari-de-grupul-tata_853871.html

  > Incercam si noi sa construim asemenea viloace opulente si luxoase.
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.