From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 20, 2011 7:13 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

Dragule,

De cati ani stam noi de vorba pe internet
?
Te inteb pentru ca nu intelg de ce vrei tu sa vinzi
castraveti la gradinari.
Din moment ce am servere de internet si, of couse
my horse, am inchis oruce port nefolosit, nu ti se pare normal ca ... asaaaaa
,ca sa redundeze protectia :), ca am inchis si pe statii toate porturile de
care
nu am nevoie ?

Chestia cu exponentialul poate e valabila la mine,
adica la 2Gbits, cat am eu pe metropolitan la best efort.
Dar numai "poate", pentru ca nu am de unde sa trag,
ca sa umplu banda asta. :)))

Daca colegii nostrii de lista prind 1 mbit download
pe metropolitan .... sa se duca sa pupe pe frunte RDS, UPS, etc.

10.

Raspunde prin e-mail lui