Codruta

  From: dan-calin

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti
fudul pina la loc comanda!

  Faceti ca de obicei confuzii. Este o pata neagra de pe soarele dvs. care va
lumineaza viata!

  Daca aveti poze cu gheare trimite-ti! Daca nu... puneti-le pe lista ca si pe
alea cu boilerul dvs.!

  Inteleg de ce eu am scapat, iar dvs. imi scrieti de la ghena de gunoi: eu nu
am trecut pe strada aia!
  Este bine ca v-ati pricopsit cu inca un transport gratuit: ba de la ecarisaj
ba de la mine! Sau era de la salubritate?

  Ramin in continuare acel miracole ale argilei permeabile, ale anrocamentelor
si dalelor de beton care opresc apa.
  De izolatii termice, de legea 220, de panouri vegetale samd nu mai vorbim
pentru ca Manuela dvs. a zis: iar na nu-i ca va ra!
  Ceea ce este 10000% corect! Suiti-va pe Veranda!

  Adresa este deci, asadar si prin urmare:
      Dici Sava Cristian
      Str. General Alexandru Cernat nr. 15.
      Bucuresti, Sector 1

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Domnu inginer,
  >
  > De ce va etalati gaura neagra craniana la fiecare mesaj ?
  > Nici macar faptul ca pozele de pe GOGOLE sunt de acum 5 ani, nu-l
cunoasteti ?
  > Daca mai aveti putintica rabdare, ca saptamana asta au trecut din nou, o sa
vedeti realitatea cruda pe Gogole sau pe Norc.
  > Altfel, darapanatura aia este monument istoric si a fost de mult restaurata
la adevarata ei valoare. :)
  > Daca sunteti nerabdator, sa va bagati gheara in gat, va trimit niste poze.
:)

  > Cosul de gunoi verde, de pe stalp, este doar o mica surpriza pe care mi-a
facut-o primaria.
  > Mult mai placuta a fost colectarea gratuita a gunoiului, in tot sectorul.
  > Asa ca pe aia fara nimic in cap (ca dvs), care bantuie pe aici, ii
colecteaza gratuit primaria.

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

decantare a cianurii din Europa

  > dICIsor (imbecil, cretin, idiot),
  >
  > "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti
fudul pina la loc comanda!

  > Luni va trimit coletul.
  > Gratis, nu trebuie sa fac cheta sa platesc transportul! Si nici nu v-il pun
cu plata la destinatie!
  > Sper ca nu ati fost atit de imbecil sa dati o adresa falsa!
  > Stiti ca ucigasul ala din Norvegia este tot un fundamentalist crestin ca si
dvs.?

  > Exista nr. 11, 11A (probabil 13 virtual!), apoi o darapanatura cu un gard
frumos de separare de 11A, care are un nr. 15 pe perete, samd.
  > Darapanatura aia este vilocul dvs.? Ultrasupertare!
  >

  > Bine ca primaria v-a pus un cos de gunoi nou, frumos, verde, chiar in fata
portii.

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

sa se miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu cerneala!) de apa.
Restul vine de la sine. Apa spala pamintul, face santuri, face prapad.
ca ... pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune, 10-20 atmosfere
gaureste materiale moi cum este pamintul. Cei care nu stiu ce sapa apa sa
meearga in cheile carui riu vor!

m de apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?

un furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se formeaza.
orice fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in partea
cealalta. Iar apa care curge ia pamintul cu ea!

la vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM

Raspunde prin e-mail lui