  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, August 09, 2011 10:33 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Vreau sa se inceapa proiectul RMGC-Gabriel! Sau
la Constanta -de la domnul B

  Pai, astia nu au aur :D

  Au numai ape minerale (de o calitate excelenta, de altfel ;) - da' ma gandesc
ca si pe alea or fi pus ochii ceva "baieti buni" ;)

  Ar fi avut si paduri - dar s-a trezit ceva mai devreme to'arashu Kerestoy -
asa ca nu mai sunt >:))

  Codruta

    From: dan G

    De ce nu se face lacul in Tinutul Secuiesc? Sa isi aduca si ei o
contributie la dezvoltarea Romaniei.
    Dan G
    On 8/8/2011 1:05 PM, Ionas Adrian wrote:

      Sau la Constanta -de la domnul Basescu.

      > Doar daca lacul "Vidraru" de decantare a cianurii va fi amplasat langa
Bucuresti!

      > Sa se bucure si cei din capitala tarii de priveliste-zona va fi
ecologizata.

Raspunde prin e-mail lui