  From: Petru K
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, August 31, 2011 12:44 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Romania obiectiva: Mineritul ca utilitate publica

  De ce sint eu dus cu pluta?

  Argumentati!

  Cu respect,

  Peter

  2011/8/29 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

    Trecand peste faptul ca exploatarea de la Rosia Montana este o prostie
    pentru Romania, in actualele conditii contractuale,
    matale esti dus cu pluuuuuta, dar nu aia de pe Bistrita antebelica !
    Ci una de la NASA, din anii 5450 !

    From: "Petru K" <petru.k2...@gmail.com>
    To: "Lista Apuseni" <apus...@yahoogroups.com>; <salv...@rosiamontana.ro>;
    <protest-ro@yahoogroups.com>; <romania_eu_l...@yahoogroups.com>;
    "societatea_civila" <societatea_civ...@yahoogroups.com>; "info_culture"
    <info_cult...@yahoogroups.com>; <alpine...@yahoogroups.com>;
    <fre...@yahoogroups.com>
    Sent: Monday, August 29, 2011 11:14 PM

    > Foarte timid, un site altfel cam pedist ca orientare, e impotriva
    > exploatarii de la Rosia Montana asa ca strecoara acolo links catre
    > altii care iau atitudine mai ferm.
    >

    > Daca Legea Minelor va fi votata asa cum e ea acum pe site la Camera,
    > adio munti, paduri, situri arheologice si... in general cam adio la ce
    > are Romania mai valoros :(

    <http://romaniadeieri.blogspot.com/2011/08/mineritul-ca-utilitate-publica.ht
    ml>

    <http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2011/08/29/alianta-pdl-psd-netezeste-p
    arlament-drumul-catre-expropieri-la-rosia-montana/>

    > Asta in timp ce numai pentru terenurile agricole din zona (care se vor
    > pierde din cauza exploatarii) se pierd milioane de euro de la UE >:

    <http://calinhera.blogspot.com/2011/08/doua-trei-ganduri-legate-de-vizita-de
    .html>

    > Nu uitati sa participati la flash-mob:

    <http://calinhera.blogspot.com/2011/08/persoanje-de-poveste-lingoul-roman.ht
    ml>

    <http://militiaspirituala.ro/actiuni/flashmob-sa-i-aratam-cartonasul-rosu-lu
    i-traian-basescu/>

    <http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2011/08/29/presa-intre-iubirea-pentru-
    banii-rmgc-si-ura-fata-de-basescu/>

    > Cu respect,
    >

    > Peter

    > Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
    Groups Links

Raspunde prin e-mail lui