From: "Petru K" <petru.k2...@gmail.com>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>; "societatea_civila"
<societatea_civ...@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, August 31, 2011 1:40 AM
Subject: Re: [protest-ro] Miscarea Verzilor cere Parlamentului suspendarea
lui Traian Basescu pentru sustinerea acordata de acesta RMGC

Tulvai, "verzii democrati agrarieni", asta ce mai este? :)))))

Sa mergi la o emisiune moderata de Turcescu, lingaul lui Basescu... ce
mai prostie crasa!!!

Mai bine ca n-am stiut, sa ma fi uitat cum il tavalesc aceia pe
Cernea... ca ma si enervam... >:

Cu respect,

Peter

2011/8/30 Remus Cernea <tualegi...@gmail.com>:

http://www.facebook.com/notes/miscarea-verzilor/cerem-parlamentului-suspendarea-pre%C5%9Fedintelui-rom%C3%A2niei-pentru-sus%C5%A3inerea-f%C4%83%C5%A3i%C5%9F%C4%83-/280680441947556

> Mişcarea Verzilor - Democraţi Agrarieni
> cere Parlamentului suspendarea preşedintelui României
> pentru susţinerea făţişă a unui proiect economic privat la Roşia Montană
>
> Preşedintele Traian Băsescu a depăşit din nou, cu mult,
> cadrul constituţional al exercitării mandatului său cu prilejul
> vizitei la Roşia Montană şi a sprijinului manifest acordat unui
> proiect economic privat. Neutralitatea instituţiei prezidenţiale a
> fost grav încălcată. Articolele 80-101 din Constituţie stabilesc
> rolul, atribuţiile şi limitele mandatului prezidenţial. Implicarea în
> [...]
Groups Links