From: Arhitectura
Sent: Tuesday, August 30, 2011 11:49 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] Studiu: Radiaţiile de la Fukushima au ajuns în România

  Ai dreptate.
Ma mai lasa si pe mine HDD-ul :)
Oricum, dupa 45 de ani, tot e bine ca macar mi-am amintit de ea. :)))

Guvernantii nu pot spune de Cs 137, ca isi pun populatia in cap !

Da, aici ai spus bine, chiar daca izotopul radioactiv nu se acumuleza in
organism, efectul cumulativ al iradierii pe perioade lungi este fatal.
Daca nu cumva, ne obisnuim si cu asta, ca cel putin pe aici prin Romanica,
vad ca se tot experimenteaza pe noi de vro 60 de ani.
Si asa o sa apara o noua specie, Homo Carpaticus ! :)))

Raspunde prin e-mail lui