Pacat de poza.
Dar si la italieni mizeria poate deveni idilica, daca trebuie.
Numai nitel sa fi rotit obiectivul si dadea peste dezastrele de la Rosia
Poenii, sau din vale de Rosia Montana, sau la Daraoaia, la Abrud Sat, la Valea
Sesii ......
Insa, cea mai tare chestie de la Rosia este Cearceafiada !!!
Au pus baietii niste cearceafuri peste cladirile in ruine, au desenat niste
ferestre si niste usi si cica sa ne imaginam cum o sa le restaureze ei.

Adevarul este ca Rosia Montana este moarta in orice situatie.
Potential economic zero, daca nu vrei sa cresti ceva oi, capre, vite.
Vara le mani pe coclauri, iarna dormi cu ele, cu 2 m de zapada pe acoperis :)

Daca se face mina, pana la urma o sa rada toata localitatea.
Daca nu se face mina, in 10 ani poate o sa mai gasesti pe acolo 20 de babalaci
decrepiti.
- Cine maica ? Frank Timis ?
- Aaaa, nepotu lui Vasile a lu Ciolan, de sta devale langa fosta maternitate.
Da maica, aia daramanta, in care isi tine vacile a lu Bibilica.

Am mai auzit si prostia cu promovarea turismului minier. :))))
Cine sa-l faca ? Statul ? Ministrul ?  Prefectura ? Premaria ?
Mai sti ? Pe-Maria poate ar mai merge chestia cu turismul.
Sau doar un nebun ca mine, daca ma impropietatreste Base cu minele de acolo si
cu un cont de 100 Milioane de euro :))),
 aflfel .... inca 2000 de ani n-o sa vedeti "turism" acolo.

Cum ziceam de acum 10 ani, eu latru, tu latrii, el latra, noi latram, caravana
trece chiar daca urlam !