  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, September 05, 2011 10:08 AM
  Subject: Re: [protest-ro] 5 Metode pentru Tampirea Populatiei (MTP)

  Credeam ca esti inca tinerel, arhitecturica! De ce crezi ca ti s-a instalat
dementa senila asa de devreme?
  Bei mult? Pana cazi sub masa? Zilnic?
  A inceput sa se plateasca mishtoul in Romania, la 2 lei bucata? Iti ajunge si
tie sa iti cumperi v'un terci, sa-l pui in troaca si sa il mananci?
  Ia zi, pe unde iti place mai mult si mai mult sa stai cu mana intinsa la
pomana? Nu-ti mai da voie la Univeritate?
  Dan G