Acum vreo 5 ani Frank Timis exploata diamante prin Sierra Leone pe care le
vindea contra arme din Ucraina... cu care arme ii ameninta pe cei care ar fi
protestat contra exploatarilor lui de diamante... sau mai ajuta la cite un
razboi civil, din care sa iasa bine cei care ii sustineau
interesele...

Nimic nu e intimplator pe lumea asta ;)

Cu respect,

Peter