  From: protest
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, October 21, 2011 12:02 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Maxima solara

  Da' ce-ati scris acolo atat de nemaipomenit de v-au eliminat blogul???

  Oricum: faceti o reclamatie pe tema "libertatii de exprimare", se prea poate
(99,99%) sa va sustin ;)

  2011/10/21 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

    De ani de zile, desteptii planetei ne induc idea ca in perioadele de maxima
solara omenirea o ia razna.
    Si nu oricum, ci cu exemple concrete precum perioada anilior ’89.
    Cica ne dauneaza prea multa “radiatie” solara si ne apucam sa facem lucruri
negandite ( dar de mult planificate de altii, zic gurile rele ).

    Acum ce sa cred ?

    Continuarea pe :
    http://secsidelacapat.blogspot.com/2011/10/maxima-solara.html