Cand s-a declansat Primavara Araba, m-am bucurat.
Stiu cate ceva despre aceasta lume musulmana si am cunoscut cateva persoane
care chiar mi-au placut.
Oameni din familii bune, pusi pe invatat, politicosi dar fermi, culti, cu
deschidere catre intelegerea altor oameni si a culturii lor si mai ales de
gasca, cum spun tinerii.
Eliminarea dictaturilor de tip Mubarak, Khadafi, etc. este un lucru bun, adica
se mai redistribuie ciolanul si catre aia mai mici si mai amarati.
Nu tot, dar macar "partial color", cum erau emisiunile TV pe vremea lui
Ceausescu. :)

Pe de alta parte, nu imi prea cade bine democratia impusa cu tunul.
Imi creaza un soi de greata viscerala fata de toate partile implicate.

Continuarea pe:
http://secsidelacapat.blogspot.com/2011/10/democratia-si-poligamia.html