Cred ca "Ferma Animalelor", ar trebui data in fiecare zi pe postul national, la
orele de cea mai mare audienta.
Tu cand ai vazut-o ultima oara ? :)))
Asta asa, ca sa nu te mai gandesti ca este posibila ... "convietuirea pasnica".

  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, October 29, 2011 7:29 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Baba si Monarhia

  am si fotografii ce atesta intelegere perfecta, dar sunt mai degraba exceptii!

  cred ca 99% depinde de stapani, pedeseristii afectioneaza javre mari si
agersive, pe care le dreseaza sa “sparga” pisicile, pentru ca astfel se
distreaza.

  pisilicilesunt animale curate, frumoase, si foarte dornice de libertate, de
aceea comunistii si urmasii lor nu pot sa le sufere, si asmut cainii pe ele ...

  Insa altfel, am vazut mai multe cazuri de “conveituire pasnica”