Comunicat de
presa
T.A.T.A. cheama mass-media la boicot impotriva
fotbalului
Performerii autentici ai altor sporturi trebuie
onorati

Alianta Antidiscriminare a
Tuturor Taticilor – T.A.T.A. face apel la mass-media sa boicoteze toate
evenimentele
fotbalistice din Romania.
Meciurile de fotbal trebuie asimilate competitiilor full-contact, conform
Codului de Reglementare a Continutului Audiovizual, si trebuie difuzate
numai in intervalul orar 23.00-6.00, pentru ca  prezinta in mod repetat:
violenta fizica, psihica sau de limbaj.
            Faptele
abominabile comise la meciul STEAUA-PETROLUL demonstreaza o data in plus ca CNA
trebuie sa ia masuri dure pentru a proteja publicul telespectator si mai ales
copiii. T.A.T.A. a cerut deja preşedintelui interimar al Comisiei de Disciplină
din cadrul Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), avocatul Gatejan Florin, să
demisioneze, contribuind astfel la deparazitarea la vârf a LPF. Deciziile
comisiei prezidate de avocatul Florin Gatejan, alias Patanu’, sunt penibile şi
şocante, fiind de fapt o instigare la violenta si reclamand anchetarea
membrilor Comisiei alaturi de agresorii de pe teren si din tribune.
            Este
revoltător ca violentele petrecute pe terenul de fotbal şi văzute în direct de
o ţară întreagă să fie trecute cu vederea de către
Comisia de Disciplină, care nu face decât să instige la violenţă şi să
promoveze astfel agresivitatea pe stadioane. Bataia generala de la la meciul de
fotbal STEAUA-RAPID este exemplul cel mai recent. Justificările preşedintelui
Gatejan – Patanu’ sunt halucinante, descalificându-l încă o dată pe
controversatul avocat.
             „Comisia
de Disciplină poate sancţiona abaterile grave care nu au fost văzute de arbitru
şi în privinţa cărora exista înregistrări video. Nu sunt abateri grave, nu sunt
jucători răniţi, pe jos. Dacă arbitrul nu vedea, atunci trebuia să luăm măsuri
împotriva ăstora, dar arbitrii au fost acolo", a spus Florin Gatejan.
            Iata
ca la o saptamana dupa aceasta declaratie iresponsabila, un scelerat a incercat
sa omoare un jucator chiar in timpul meciului, iar coechipierii acestuia l-au
maltratat drept pedeapsa, oferind asistentei de pe stadion si din fata
televizorului scene de cosmar. Standardele presedintelui Patanu’ au fost astfel
realizate foarte rapid.
Meciurile televizate s-au
transformat cu largul concurs al Comisiei de Disciplină a LPF în evenimente
INTERZISE MINORILOR, atât ca telespectatori cât şi ca spectatori pe stadion. Ca
părinţi responsabili nu ne mai putem duce copiii pe stadion şi nu-i mai putem
lăsa în faţa televizorului să le urmărească, pentru că manageri iresponsabili
ai fotbalului romanesc instiga la violenţă sau apără agresorii de pe teren şi
din tribune.
            Actualul
preşedinte al Comisiei de Disciplina s-a remarcat drept un avocat certat cu
legea şi cu codul deontologic al profesiei sale. Sunt notorii din păcate nu
doar antecedentele sale bahice ci şi conduita sa “profesională” din sala de
judecată, acolo unde îşi potopeşte adversarii cu ameninţări şi cu calomnii,
acolo unde îi ocărăşte pe magistraţi, acolo unde propune clienţilor soluţii
şocante, de genul lichidării fizice a celor cu care se judecă, acolo unde
etalează violenta verbală şi fizică.
            Avocatul
Gatejan alias Patanu’ se laudă cu conexiunile sale din magistratura dar şi din
lumea interlopă, se împăunează public cu accesul sau la reţele oculte care
maculează imaginea justiţiei romane, fiind autorul unor fapte care îl recomandă
nu drept un FOST JUDECĂTOR ci din păcate un VERITABIL INTERLOP. Există
înregistrări video în care acesta îşi descrie faptele penale, face apologia
crimelor sale şi se considera imun în fata procurorilor. Una dintre proptelele
înalte pe care le invoca public este chiar fostul procuror general DAN VOINEA,
prezentat de Patanu’ drept NASUL său. Interesant este că pe lângă calitatea de
FIN al procurorului Voinea, preşedintele Gatejan era şi avocatul patronului
Stelei, care era anchetat penal chiar de către NASUL-PROCUROR într-un dosar
penal aflat pe rolul Parchetului Militar.
            Patronul Stelei a dezvăluit încă din
aprilie 2010 că-i dădea lui Florin Gâtejan, vicepreşedintele Comisiei de
Disciplină, câte 200-300 de euro când se vedea cu el. "Eram prieten cu cei
de la comisia asta de acum, unde e Paţanu (n.r. - Florin Gâtejan), îmi cereau
şpagă aşa, ca prieteni, în glumă, şi le dădeam câte 200-300 de euro, ce era să
fac!" Florin Gâtejan a reacţionat surprinzător de calm la acuzele lui Gigi
Becali. El nu a negat că primea respectivele sume, dar a spus că erau
justificate legal. "Eu eram avocatul lui Becali şi i-am câştigat vreo cinci-şase
procese. El nu mă plătea pe loc, se acumulau datoriile, fireşte că atunci când
ne vedeam îi ceream banii şi el îmi dădea câteva sute de euro. Dar erau banii
pentru onorariile mele. Eu l-am apărat şi când i-am luat carnetul auto reţinut
de generalul Zaharia, şi-n procesul cu CTP-ul, şi în multe altele", a spus
Paţanu.
            Nu
întâmplător la SPORT.RO, patronul George Becali a făcut următoarele afirmaţii:
„Ce să judece Paţanu` (Florin Gâtejan, noul şef al Comisiei de Disciplină –
n.n.), cică e el acum şeful Comisiei. Păi i-o fi dat Copos vreo 1.000 de euro
la începutul campionatului, ce să judece ăsta? Sau Vamă i-o fi dat 1.000 de
euro la începutul campionatului.” (...) „Gâtejan a luat câteva mii înainte să
judece, ne-a dat verdictul „inadmisibil”, ăsta e un moş la 60 de ani.” (...)
„Din toată Comisia de Disciplină, doar doi-trei sunt pretabili la şpagă.”(...)
„Îi dau 10.000 lui Paţanu` la începutul campionatului şi nu mă doare capul, îi
zic, «ia mă 10.000» şi toată Comisia e a mea.”
            Alianţa
T.A.T.A. va continua să dezvăluie faptele de natura penală ale actualului
preşedinte al Comisiei de Disciplină a LPF şi antecedentele sale din lumea
justiţiei şi din lumea fotbalului până când numitul Florin Gatejan alias
Patanu’ se va retrage din Comisia de Disciplină a Ligii Profesioniste de
Fotbal, luându-i cu sine şi pe colegii contaminaţi de acesta.
T.A.T.A. solicita
jurnalistilor sa boicoteze toate meciurile de fotbal ale echipelor romanesti,
prezentand doar rezumate care sa prezinte golurile marcate si scorurile finale.
In schimb, presa are obligatia sa acorde spatii largi anchetelor penale care-i
vizeaza pe conducatorii fotbalului mioritic, pana cand managerii certati cu
legea vor parasi functiile pe care le ocupa in prezent.
Rezultate catastrofale,
coruptie generalizata, violenta extrema, acestea sunt performantele fotbalului
romanesc in prezent. Mass-media aloca spatii uriase unui fenomen sportiv nociv
pentru societate, in timp ce alte sporturi sunt aproape ignorate de jurnalisti,
desi ofera satisfactii uriase si performante sportive uluitoare. La fotbal am
ajuns ca natiune pe locul 55 in lume, dupa Jamaica,
Panama sau Burkina Faso, insa castigurile fotbalistilor si ale managerilor
acestora sunt uriase, invers proportionale cu esecurile penibile.
Presa si autoritatile centrale si locale nu onoreaza
sportivi de exceptie, antrenori de legenda si manageri sportivi de excelenta
din sporturi care promoveaza culorile Romaniei si ne atrag admiratia intregului
mapamond. T.A.T.A. face apel la decidentii din administratie si la mass-media
sa finanteze si sa promoveze adevaratii campioni care reprezinta modele
pozitive pentru societatea romaneasca. Performerii din GIMNASTICA, SCRIMA,
HANDBAL, CANOTAJ, CAIAC-CANOE, TENIS, TENIS DE MASA, SAH, ARTE MARTIALE, JUDO,
POLO sunt printre cei mai buni pe plan international, castigand anual sute de
medalii la campionate europene si mondiale. Cu toate acestea li se acorda
spatii infime in presa scrisa si audiovizuala, iar autoritatile publice nu-i
recompenseaza pentru performantele lor uriase.
Informatii
suplimentare se pot obtine la tel. 0723.568.280, 0744.148.965, tel./fax
021.345.0123, asociatiat...@gmail.com, de pe pagina web a T.A.T.A.
http://www.t-a-t-a.ro/ .

PRESEDINTE,
Bogdan Draghici
Comunicat de
presa - T.A.T.A.
cheama mass-media la boicot impotriva fotbalului - Performerii autentici ai
altor sporturi trebuie onorati

http://www.t-a-t-a.ro/

Bogdan DRAGHICI
Presedinte - Alianta Antidiscriminare a Tuturor Taticilor - T.A.T.A.
Tel. 0744148965; 0723568280
Web: http://www.t-a-t-a.ro/
E-mail: draghi...@gmail.com, asociatiat...@gmail.com

Raspunde prin e-mail lui