  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, November 10, 2011 7:19 AM
  Subject: Re: [protest-ro] arestati pentru ca taceau

  am fost, dar dumneata le cam incurci, faza cu cearceaful era in caz de atac
atomic!

  cu iazul de la RMGC nu o sa fie chiar asa, adica nu o sa murim imediat chiar
toti, tocmai de aceea intrebam cine va suprota pagubele si ce vro face ATUNCI
cei cu reclama, care ne spun acum ce bine va fi dupa ce incep proiectul, cum o
sa curga miere si lapte in Romania datorita ciracilor lui Frank Timis ...