Iarta-l saracu' ca e ramolit tare!
Parca zicea ca bautura este de vina. Bancul asta il stiu probabil de aproape 50 de ani, din vremea "razboiului rece" Apropos de lac, nu te agita, efectele nu se vor vedea imediat, iar cand vor incepe sa se arate vor fi probabil intai v'o zece ani de "nu avem dovezi ca este nociv si de vina"
Dan G
On 11/9/2011 9:19 PM, M Cristian Ioan wrote:

am fost, dar dumneata le cam incurci, faza cu cearceaful era in caz de atac atomic! cu iazul de la RMGC nu o sa fie chiar asa, adica nu o sa murim imediat chiar toti, tocmai de aceea intrebam cine va suprota pagubele si ce vro face ATUNCI cei cu reclama, care ne spun acum ce bine va fi dupa ce incep proiectul, cum o sa curga miere si lapte in Romania datorita ciracilor lui Frank Timis ...
*From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>
*Sent:* Wednesday, November 09, 2011 10:21 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] arestati pentru ca taceau

Cum adica ce se poate face in caz de poluare ?
Domnu' Cristian, este foarte grav ca domnia ta ai lipsit de la cursurile de apararea patriei, garzi patriotice, etc. Se face simplu: va trageti un cearceaf pe cap, va infasurati bine in el si va incolonati in ordine si disciplinati, impreuna cu toata familia, vecinii si prietenii, ... catre cimitir !

Raspunde prin e-mail lui