Faza cu cearceaful este din 1960 si nitel.
Brosura pentru clasele V-VIII, cu apararea patriei in caz de atac nuclear. :)))

  ----- Original Message -----
  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, November 10, 2011 8:54 PM
  Subject: Re: [protest-ro] arestati pentru ca taceau

  da!

  adica:

  1.  faza cu cearceaful o stiu de cand cu Cernobil, mai 1986, dar sunt cinvins
ca este reluarea unei povesti mai vechi

  2. iazul cu cianuri si saruri de metale grele ne rezrva cel putin DOUA genuri
diferite de “surprize”, posibil o rupere catastrofala dar cu sigurantii
infiltratii sau “prafuiri” pe termen lung

  si da, concentratia este mica si va fi dispersata pe o suprafat mare, asa ca
efectele nu vor fi brutale si clare, sa cada 100 de oameni morti pe loc, ci se
vor resimti in timp!

  va fi afectata o zona mare, incusiv aici in Capitala o sa tragem in piept
ceva din “cadourile”luai RMGC, dar efectul va fi pe termen lung.
  In statistici se va vedea – daca are cineva interesul sa faca o analiza
corecta!

  iar asa cum merg lucrurile, peste 20 de ani mortalitatea in ROmania va fi mai
mare, asa ca greu sa zici ca e din cazua exploatarii si nu din alte motive
“obisnuite”