Codruta

  From: Arhitectura

  Doamna Nedelcu,

  De atatia ani, ca parca s-a inventat internetul cu noi doi, inca nu v-ati
lamurit ca la mine ce-i in gusa si-n capusa ?
  Da, Domna Perciali este armanca. :(
  Nu numai ca Popescu lucrase la o firma cu contracte in " industria militara",
dar se si lauda pe tot netul !
  Motiv pentru care l-am si intrebat de mai multe ori, daca s-a inregistrat in
America ca "agent de influenta" al unei puteri straine ....
  Pana la urma buba a pleznit, a dizolvat sau cum s-o chema la ei, asociatia "
Consiliul Mondial Roman" si cum s-au apropiat alegerile a venit cu chestia asta:
  daca UDMR este asociatie reprezentata in parlament, sa prezinte candidati si
toate asociatiile din Diaspora sau din tara.

  Daca nu era "medaliatul" lui Iliescu .... poate ca ma mai gandeam daca e bine
sau nu.

  www.dsxclex.ro