Codruta

  From: Arhitectura

  Doamna Nedelcu,

  In America, nu ai voie sa faci ... "lobby" ploitic, sub nici o forma, unei
alte tari, unor oameni politici din alte tari, decat daca te "inregistrezi" ca
agent al unei puteri straine !
  Ori, CMR care facea propaganda politica si electorala "unora" din Romania,
incalca legea.
  Nu stiu si nici nu ma intereseaza, daca i-au spus cu frumosul sau i-au dat un
sut in tur, cert este ca dupa ani de zile de agonie, CMR a fost dizolvat
"scurt" !!!

  Doamna Muzeu .... are probleme mari.
  De caracter.
  Adica te lauzi ca faci propaganda culturala Romaniei si pe situl muzeului tot
ce vedeam erau farfuri si oale de vanzare la zeci de dolari bucata.
  (am scris desptre chestia asta cu ani in urma)
  Cica pt. ajutorarea creatorilor populari romani, dintre care nici unul nu era
mentiont acolo, pe site.
  Basca ca mi-a scris si domnul  ... Muzeu, ca sunt asa si pe dincolo si ce am
eu cu doamna.
  Nimic ! Nu am nimic cu doamna Muzeu, i-am raspuns eu si l-am rugat sa aiba
mai multa grija, ca doamna sa-si ia pastilele zilnic !
  Nu mai spun ca de la Iliescu la Basescu i-a lins pe toti, ca sa ii dea 7.000
(sapte mii) de $ pe luna, ca sa intretina Muzeul ... care este PARTICULAR.
  Pai fac si eu muzeul paturilor de lana armanesti, la mine acasa, sa-mi dea si
mie cineva 7.000 $ pe luna !

  www.dsxclex.ro