  From: Arhitectura

  Sent: Wednesday, November 23, 2011 10:28 PM
  Subject: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

  Tare !

  Nea Popescu m-a pus pe moderare pe "dialoguri".
  Dau prost la propaganda cu "societatea civila" si il cearta sefii. :)
  Nici o problema .

  Mai nea Popescule,

  Repet, pe matale te apuca zorul inainte de fiecare alegeri, chestie pentru
care ti-au fost apreciate eforturile si ai fost medaliat.
  De Iliescu !
  Ca simulezi inocenta si sa vinzi castraveti la gradinari, ma rog, fiecare cu
damblaua lui.
  Dar tot romanul stie ca si in Rusia si in Romania si ijn multe alte locuri se
aplica un singur principiu:
  La alegeri noi tot NOI !
  Cu lovituri de stat (esuate), cu tancuri in strada, cu ghiulele trase in
Parlament, in Rusia tot generalii KGB conduc tara.
  Cu "rivolutie", cu mii de morti, cu cateva procese lungite 20 de ani, si fara
vinovati de macelul din 1989, tot Securiotatea conduce Romania !
  Ca e generatia a 2-a sau a 3-a nu are nici o importanta.
  Mai ai rabdare 20 de ani si o sa vezi si dosarele de ofiteri activi ale lui
Geoana, Base, Ponta, Marko, etc.
  Pe mine nu ma aiuresti cu "societatea civila" locala sau din Diaspora in
Parlament, care face bine si sus si jos !

  Dar sti ce-mi place mie ?, ca asa imi dai argumente, imi place cand te apuca
brusc amnezia !
  Spuneam acum 5 ani ca parlamentarii din Diaspora o sa faca un rahat ?
  Spuneam !
  Ce au facut ? Ca vad ca ii critici de zor !
  Au facut un rahatel, nici macar n-au fost in stare sa tranteasca ditamai
balega in Parlament.
  Acum o intorci ca erau afiliati la partide si vezi doamne au servit partidele
nu cetatenii.

  Si aia neafiliati, aia pe care ii vrei matale acuma, de cati ani au absolvit
"Baneasa", inainte de a face pe "cartitele" in Vest ?
  Nu stiu cine iti baga prostiile astea cu societatea civila in cap, ca nu
vreau sa te acuz de actionare la ordin, dar n-ai sa vezi parlamentar in
Romania, care sa nu fi dat cu subsemnatul din functia de "tovarasul gradu" la
domn gheneral !

  Tanda cu Manda au un singur lucru in comun: se cheama intoxicare !
  Adica vezi doamne, din cauza ca nu e "societatea civila" la putere merg
lucrurile prost in Romania.
  Si peste 5 ani, cand situatia o sa fie si mai tragica, eu o sa fiu tot aici,
dar n-o sa ti-o mi zic cu frumosul.