De ce crezi domnia ta, ca dupa 1989 nu au mai fost formati "activi" ?
Sau ca s-a redus schema de personal la servicii ?
Hai, ca tot esti domnia ta "super-activa" :))), ia fa o cerere oficiala sa-ti
spuna numarul de angajati din servicii, pe ani, din '89 incoace.
Sa vedem, capeti altceva decat o durere de cap ? :)))

Da de Biserica Penticostala Comunista ai auzit, domnia ta ?
Aici sa te vaz .... :)

Pana la alegeri mai apar 10 partide, toate cu Crucea pe sigla si toate mari
iubitoare de saracul popor roman. Dar de la distanta !
Acum, matale sti ca am si eu marota mea, cu Religia.
Pai daca e sa incepem sedintele de Parlament cu Tatal Nostru si cantat de
psalmi, apoi sa-l pune neica pe Patriarh Presedinte, pe Mitropoliti ministrii
si pe Popi directori in ministere.
Ca macar sa stim o treaba !
Cand o sa te duci cu Saru'mana la autoritate, chiar  o s-o faci pe bune !
"- Saru'mana Parinte ..... am si eu o jalba ...."

Cu stima,
Dicu-Dava Cristian

  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; romania...@yahoogroups.com ;
roma...@yahoogroups.com ; ogr...@yahoogroups.com ;
separareabisericiides...@yahoogroups.com ; la_b...@yahoogroups.com ;
romanianc...@yahoogroups.com ; imagine-roma...@yahoogroups.com ;
contra_dambovite...@yahoogroups.com ; timpul_adevaru...@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, November 24, 2011 1:00 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

  Pai, nu ca (Doamne, feri!) as muri de dragul lor - dar parca Ponta nu prea
are varsta sa fi fost "ofiter activ" - cati ani avea la Rivulutie? ;)

  Oricum: ca veni vorba despre "diaspora" UITATI la ce ii mai duce mintea >:))

http://www.cotidianul.ro/se-naste-partidul-penticostalilor-romano-americani-164640/

  Imi plac si numele "reprezentantilor diasporei": Wilieam Branza si Riceard
(!!!) nu-mai-stiu-cum - ca Mariean si Adriean deja se banalizasera >:)))

  Codruta