Codruta

  From: M Cristian Ioan

  da, asa mi-a spus si colegul!

  un coleg de servici, care este pedeserist, a fost indignat cand pe Ponta l-au
facut “procuror comunist” si a obiectat ca nu are varsta necesara, ca a facut
facultatea dupa revolutie

  zicea ca a fost coleg de liceu (nu de clasa) cu Ponta, care a fost activ in
Decembrie 1989, iar in rpimavara lui 1990, cica ar fi fost si Ponta in ...
Piata!
  Eu nu l-am vazut pe acolo.

  Iar cu partidul Penticostalilor, daca avem partidul pensionarilor, al
otevistilor, al automobilistilor, al tinerilor cu etnobotanice, de ce sa nu fie
si un partid penticostal?