From: Dan Ghiocel
Sent: Thursday, November 24, 2011 9:25 PM
Subject: Re: [protest-ro] Cenzura, bat-o vina :)

  Este vreo legatura. bah arhitecturica? Care ar fi aia? Io habar nu aveam ca
sunt in legatura.
Bah arhitecturica, presedintii americani ieshte scumpi, nu asa una doua parale,
nu-s de nasu' tau!
Musulmanii au impins v'o juma' de billion ca sa propteasca pa perechea asta  de
negri in fosta casa alba (Acum este casa neagra)

Raspunde prin e-mail lui