Dragule,

Matale poti sa faci ce doresti.
Dar eu te rog sa pui mana pe Istorie.
Macar ca sa nu-ti bagi singur ghiara in gat si sa te sinucizi la 80 de ani,
constentizand inutuilitatea demersului.
NU e cinism, este realism ce-ti spun eu.

NU exista revolutie ne-FINANTATA !
Dar exista lovituri esuate si "teroristi" morti, oricat de nobile erau
idealurile lor !
Turma de boi si vaci numita omenire, este condusa precum in poveatea cu
morcovul agatat de un bat, in fata magarului !
Fi idealist acasa, in caminul conjugal :), idealizeaza-ti sotia, copii, salata
de vinete pe care o face consoarte etc.
Aceasta abordare este permisa si incurajata de "societate", adica de "bubui" !

Iar "credite cu buletinul" o sa mai fie o gramada, pentru ca sunt nepermis de
multe proprietati particulare/cetatean in Romania.
Vezi si matale cat % din cetatenii americani, francezi, etc au case in
proprietate si mai gandeste-te ca anormalitatea romaneasca trebuie rezolvata
cumva ! :)